שרות לקוחות ! 1-700-700-450

איך לקרוא את הדייט שלך

 אתם גולשים בין הכרטיסים, שלל תמונות, כל כך הרבה פרצופים וים אדיר של מילים. חלקן משעשעות, חלקן רומנטיות להפליא, אחרות גורמות ללב שלכם לפרפר ואחרות עוברות דרככם כאילו כלום. לפעמים מרוב עצים לא רואים את היער או במקרה של חיפוש אחרי אהבה באתר הכרויות, מרוב מועמדים קשה למצוא את האחד.

מבולבלים? מסנוורים? לא יודעים לשלוף בפינצטה את המועמד האידיאלי שלכם לדייט הבא? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לקרוא מתוך השורות ולבחור את המועמדים המתאימים ביותר.
 
קריטריונים מקדימים
כדי להתחיל לחפש, חשוב שתגיעו מוכנים ומודעים למה אתם מחפשים ולא מספיקה כאן דמות אמורפית של הפרטנר המושלם. היו ספציפיים, מה בדיוק אתם מחפשים, הכינו רשימת מכולת ריאלית, על מה תתפשרו ועל מה לא. נקבו בתכונות ומאפיינים עד הפרטים הקטנים, אבל זכרו שלדמות שבראשכם אין בהכרח אחיזה במציאות. אף אחד הוא לא מושלם ולכן לא תמיד תמצאו מישהו גם משעשע וגם רומנטי וגם רופא וגם הרפתקן. החליטו מראש מה כן לחפש, תחומי עניין משותפים למשל ומה יהיה בונוס נפלא אבל לא מאפיין חובה.
המוטו: להתחיל את החיפוש עם שאיפות, אבל בראש פתוח.
 
להיתפס לדברים חיוביים
קראו כל כרטיס פעמיים, כי יכול להיות שבקריאה הראשונה פספסתם כמה דברים שבקריאה השנייה ישבו את ליבכם. כמו כן, נסו לנטרל דברים שפחות רלוונטיים עבורכם או פחות מעניינים אתכם ונסו להיתפס לדברים החיוביים בכרטיס, הבדיחה המצחיקה שעלתה מתוך הכרטיס, הציניות הפלפלית שהדליקה אתכם ועוד. ככל שתשימו לב לדברים חיוביים תדעו שאם יש מספיק דברים חיוביים או מושכים בכרטיס אחד, כנראה שמדובר בטיפוס שמוצא חן בעיניכם.
המוטו: חפשו את עצמכם בכרטיס של אחרים וגם את האלמנטים שהייתם רוצים למצוא בפרטנר שלכם.

מילים מספרות
זכרו שפעמים רבות המילים שכתובות בכרטיס הן מילים שנבחרו בקפידה ולכן, אם המועמד כותב שהוא הרפתקן, רוב הסיכויים שהוא לא בחר במילה הזאת רק כי היא מילה מנצחת ומושכת, אלא כי הוא באמת הרפתקן, כך שאם גם אתם בקטע של אתגרים, חוויות והרפתקאות יש כאן נקודת עניין משותפת. נסו לנסח טבלה שבה תרשמו את המאפיינים שמשכו אתכם אצל כל מועמד ולאחר מכן, יהיה לכם קל יותר לכתוב לו מייל תגובה או לנסח פנייה אטרקטיבית ומה שתכתבו עליו גם יעזור לכם לנהל שיחה טלפונית או להרחיב בנושא.
המוטו : מאחורי כל מילה מסתתר עולם ומלואו.

לדובב במקום לקרוא
נכון שאתם לא יודעים כיצד נשמע קולו של בעל הכרטיס טרם שוחחתם אתו באופן אישי, אבל אם יש לפניכם תמונה קל לכם לדמיין אותו מדבר. נסו לדמיין את בעל הכרטיס מספר לכם את הכרטיס שלו ויהיה לכם קל יותר להבין מי הוא.
המוטו : דמיון מודרך מסייע בהיכרות מקדימה.
 
לבקש חוות דעת נוספת
לפעמים שווה לבקש מחבר טוב, שמכיר כבר היטב את הטעם שלכם, לחפש עבורכם את המיועד ולעבור אחריכם על הכרטיסים הנבחרים שמבחינתכם הגיעו לטופ. חבר טוב יכול לסייע בבחירה וגם לתת את הפרספקטיבה שלו, למשל, לאתר מועמדים שנראו לכם פחות מתאימים ולגלות אותם עבורכם, כך שבמבט שני הם יראו לכם פרפקט עבורכם. כמובן שיש לקחת כל חוות דעת בעירבון מוגבל, כי בסופו של דבר, אתם אלה שמחפשים אהבה ולא החבר.
המוטו: ביקורת בונה חיונית לתהליך הסינון.
 
השוואה בין כרטיסים
כל כרטיס הוא בפני עצמו, אבל כדי לבחור מועמדים בין כל המתמודדים חשוב להשוות ביניהם כדי להחליט מי יותר מוצא חן בעיניכם ומי פחות. לצורך השוואה, עליכם לעבור על כמה שיותר כרטיסים ולדרג אותם בדירוג משלכם לפי לוהט, חם, נחמד, ממש לא. יתכן שמי שבהתחלה יראה לכם מדהים בהמשך, אחרי שעברתם על עשרות כרטיסים מדהימים, ייראה פחות מדהים מאשר בהתחלה ולכן ההשוואה חשובה לצורך קבלת החלטה. עם זאת, אם היו מועמדים שבהתחלה מצאו חן בעיניכם, יתכן שכבר שכחתם כמה הם מצאו חן ולכן, תמיד טוב לחזור אחורה ולבדוק שוב אם הקסם עודנו שם.
המוטו: השוואה מקיפה תסייע בדירוג המתמודדים ובחירת המועמדים הסופיים.

0